Kontaktdetaljer: Norsk Urkorn AS Øiestadveien 249 1860 Trøgstad
Epost: Telefon: 93487836
Priser, betaling, frakt, levering
Priser: Alle priser er i norske kroner og vises inklusive merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet som utgifter til porto, frakt m.m.
Betaling: Vi krever betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra oss til kunden. Vi tilbyr betaling med Visa og MasterCard gjennom Dibs sin elektroniske betalingsløsning. Vi har ingen tilgang på kortinformasjonen.
Leveranse: Vanligvis vil varene sendes fra oss 1 til 7 virkedager etter at ordren er mottatt.
Frakt: Vi sender varene med Bring AS, og benytter oss av postens fraktpriser for Norges-pakker, da dette gir rimeligste fraktpris for deg som kunde. Vi har et ekstra frakttilbud ved kjøp av 24 kg mel.
Oversikt over våre fraktpriser:
1-9 kg
149 kr
10-23 kg
268 kr
24 kg
168 kr (Ordinær pris: 268 kr)
25-33 kg
381 kr
34 kg
281 kr (Ordinær pris: 381 kr)
Reklamasjon
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi oss skriftlig melding (e-post eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Vi vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).
Avbestilling / angrerett
Avbestilling: Dersom du ønsker å avbestille varene, må du skrive en skriftlig melding til oss på e-post: innen 2 dager etter bestilling. Oppgi fullt navn og adresse.
Angrerett: I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen uåpnet, og du vil da få tilbakeført det du har betalt. Kjøper betaler returporto.
Angreretten gjelder ved forbrukerkjøp, salg til foretak innbefattes ikke av forbrukerkjøpsloven.